John Dryden

„A tánc a lábak költészete.”

Eleanor Powell

„A tánc először robot, azután idomítás, és csak végül öröm.”

Aleszja Popova

„A tánc (…) lényegében a tér betöltésének egyik formája.”

Milan Kundera

„Nem az élvezet, hanem a győzelem vágya mozgatja a táncot.”

Thomas Hardy

„A jó táncost a szíve teszi, nem a betanult lépések.”

Gabriel García Márquez

„Amit már eltáncoltál, azt senki se veheti el tőled.”

John Dryden

„A tánc a lábak költészete.”

Eleanor Powell

„A tánc először robot, azután idomítás, és csak végül öröm.”

Aleszja Popova

„A tánc (…) lényegében a tér betöltésének egyik formája.”

Milan Kundera

„Nem az élvezet, hanem a győzelem vágya mozgatja a táncot.”

Thomas Hardy

„A jó táncost a szíve teszi, nem a betanult lépések.”

Gabriel García Márquez

„Amit már eltáncoltál, azt senki se veheti el tőled.”

MODERNTÁNC

Eck alapfokú művészetoktatás moderntánc

Képzésünk lehetőséget nyújt a tanulók mozgásműveltségének és mozgáskultúrájának sokirányú fejlesztésére, fizikai állóképességének, ügyességének, cselekvő biztonságának, ritmusérzékének, hallásának, tér- és formaérzékének fejlesztésére, gazdagítására. Egészséges életmódra, magabiztosságra, határozottságra, érzelmi nyitottságra nevel. Hozzájárul, hogy a növendékek személyisége nyitottá váljon a közösségi alkotó tevékenység és a művészetek iránt. Kibontakoztatja a növendékek kreativitását, improvizációs készségét. Figyelembe veszi az életkorra jellemző fizikai és szellemi sajátosságokat, a növendékek érdeklődésére, tapasztalataira, folyamatos technikai fejlődésére építve gyarapítja ismereteiket. Az alapfokú és továbbképző évfolyamainkon képességeiktől és szorgalmuktól függően fejleszthetik előadói képességüket. A táncművészeti oktatás célja, hogy felkészítse a tehetséges növendékeket a táncművészeti pályára, szakirányú továbbtanulásra, illetve az amatőr táncéletbe való bekapcsolódásra.

MODERNTÁNC

Képzésünk lehetőséget nyújt a tanulók mozgásműveltségének és mozgáskultúrájának sokirányú fejlesztésére, fizikai állóképességének, ügyességének, cselekvő biztonságának, ritmusérzékének, hallásának, tér- és formaérzékének fejlesztésére, gazdagítására. Egészséges életmódra, magabiztosságra, határozottságra, érzelmi nyitottságra nevel. Hozzájárul, hogy a növendékek személyisége nyitottá váljon a közösségi alkotó tevékenység és